Kızlar doğum başladığını nasıl anliycaz ilk hamileleigim çevremde ogrenebilecegim birileri de yok nişan geldiğinde hemen hastaneye mi gitmeliyiz yoksa bekleyip suyun gelmesini mi beklemeliyim?Birde gece evde tek kalıyorum bir anda sancı başlarsa nasıl olucak ya kimseye haber edemeyecek kadar çok ağrım olursa napicam?