Evin340 Slm arkadaslar 39 haftalik hamileyim dünden beri yürümekte zorlaniyorum yürüyünce vajinada batma oluyor hani idrarin iltihaplanir ya öyle ama idrarda iltihap Yok durunca yada uzaninca geciyor bu neden oluyor bilen varmi ?
ebru2871 Evin340 normal dedi benim bel aralığım kısa olduğu için her an doğumum olabilirmiş baskıdan kaynaklıymış
Eminecak Evin340 bebek agirlastikca sinirlere baskı yapiyordur 36 haftalik oldum bende oyle hissediyorum canım acıyor bi anda elektriklenme gibi oluyor. Sinirlere baskı yaptığı için dendi.