Damlacaa Kızlar haftam 15+4 normalde akıntım olur zaten ama kesik tarzda sıvı tarzda. İnanılmaz sümüksü bir yapıda bir akıntım oldu devamında iç çamaşırı değiştirince normale döndü. Neyden kaynaklı bilgisi olan var mı
hunilimom Damlacaa kokusuz beyaz renkte ise normal kokulu yeşil koyu sarı gibiydi enfeksiyon olanilir benim de hep akıntım var bazen peceteye felsn geliyor uzuyor
AhuCahan3 Damlacaa ben 17 haftalık hamileyim bende de olmusdu korkusuz birşey hamilelikte oluyor oyle
Srfe_01 Damlacaa o normal de de oluyo arada bır nadir beyaz adet denıyo bır kereye mahsus olur o an sankı slaym gıbı bısey demı oynasan oynanır 😂
Cananyildiz Damlacaa bendede 2 3 defa geldi sümüksü ve parmak kadar sorun yoktu internetten baktığım zaman normal oldugunu okumustum bebek ve rahim büyüdüğü için
annesinin_beybisi Damlacaa ya mantar ya enfeksiyon sanırım bende de geldi birkac kez . doktor enfeksiyon testi istedi . krem rengi biraz katı kivamdaydi normal akinti gibi sulu degildi