Gul2808 Suhedaaemiroglu bebeğin ayakalri aşağıdadır o yüzden öyle hissediyorsundur . Ben yürürken çıkacak alltan diye korkardu İm🤣🤣🤣
Fatma0090 Suhedaaemiroglu ben Bi hafta kadar asyada durdu hiç yukarı cıkmamıstı enfeksiyon da suyumu delmiş sende cok dikkat et umarım Bi sorun olmaz
Tk3418 Bende de öyle oluyor doktoruma sordum bebek poposuyla baskı yaptığından olduğunu söyledi.rahimde bir sorun yok dedi.kafa yukarda ayaklar aşağıda
Limonzeytin Suhedaaemiroglu normal çnkü yeri geniş hala😊 bende 27 yim heryerde dolanıyo aşağı yukarı heryerde yerı dar olmadğı için kafasına göre takılıyo korkmayın. Bide bacakları aşağıda olnca ondan aşağıda vurur😊👍