25+5 haftalık hamileyim bir haftadır hazımsızlık, şişkinlik sıkıntım var su bile içsem rahatsız ediyor. Yemeklerimi az yiyorum ama buna rağmen patlayacak gibi midem. su içmeye gayret ediyorum ama şişkinlikden suyu bile zor içiyorum. Ve şişkinliğim geçmeyince midemde bulanıyor yediklerimi çıkarmaya kadar gidiyor Yaşayan varmı böyle, yada çözüm öneriniz varmı