Cicekarslan Şu sezeryanı kötüleyenlere anlam veremiyorum gerçekten, acil bi durum olsa Allah korusun onlarda sezeryan olmak zorunda olacaklar, sezeryanın önemini hala anlayamamışlar,sen hangisini istiyorsan hangisinde bebeğin ve sen daha rahat edecekseniz onu ol kuzum kimseye bakma, Benin panik atağım ve anksiyetem var normal ve sezeryan arası sürekli gidip geliyorum, kimsenin lafına bakma normal doğumda regl sancısı geçer diye bişey yok evlenince geçer diyorlardı benim 2 katı arttı evlenince sancılarım, herşey bünyeyle alakalı 🌸🌸 sağ Salim kucağımıza alalım yavrularımızı gerisi boş 🌸