Kızlar pıhtilasmam oldugu icin oskapar kullaniyprum 6 binlik. Hergün 21.00 de vuruluyorum bugun 21.02 de vuruldum oyle korkiyorum ki .. doktorum 21.00 de dedi bisey olurmuu nolur donuş yapin 😔😔😔 ozelikle saglikci varsaa cok korkuyorum. Doktorumla ayarladil 21.00 diye bastirarak 21.00 dedi bana … bebegime bisey olmaz degilmiii😔😔😔😔😔😔😔