Aysnrhner Bende 39 3 deyim 🙂 iki gündür düzensiz hafif kasik agrim var ama artik kesin usuttumde ondandir diyorum her belirtiye 😐 tabi ki hayirlisi olsun yinede.ama insan ne zaman gelecek ne zaman olacak diye merak ediyor her belirtiyi doğuma yoruyormus son zamanlarda 😊