_akalin3 kevser55 ay ben deli olucaktım yemınnederım 16-17 haftalarda yatamıyordum gebericektim cok sukur gectı doktor krem yazmıştı hatırlamıyorum adını ama kullanır kullanmaz gecmedı ortalama gene 1 ay cektım ve kışdı yanı yaşarkende Allah yardımcın olsun hergun banyonyapardkm
kevser55 Banyoyla da geçmiyo kuru kuru o kadar kaşınıyo ki sakat oluyo artık , 12. Haftadayım henüz ama dayanılacak gibi değil. Randevuya gittiğimizde bende isticem krem. Hamilelikte de ilk kez böyle bişey duyuyo ve görüyorum 🤷🏻♀️
Mevoss 5.aylarda bendede cok fazla kasinti vardi suan 38 haftaligim gecti cene altimda gidigimda sivilcelenme bendede var kuzum gecer zamanla kasintin
kevser55 Seydanur7893 sürekli yıkayıp bepantol kullanıyorum bende randevuya gittiğimde bakalım doktor ne vericek 🤷🏻♀️