Fatma0090 benim sonucumda ilk 3 ayda alınan kanda insülin rezistansı yazıyordu.
İnsülin direnci, insülinin dolaşımda bulunmasına rağmen glikoz, yağ ve protein metabolizmasındaki biyolojik etkilerini gösterememesidir. Dokularda insülinin aracı olduğu glikoz kullanımının azalması ve karaciğerde glukoz yapımının artması ile ortaya çıkan metabolik bozulma, insülin direncinin temelini oluşturmaktadır. Nette yazıyor. İnsülin direnci ile başlıyor şeker Allah korusun dikkat edilmezse