Mutluluk71 şeker yüklemesinde kişiye yüklenen şeker çok da büyük bir miktar değilmiş aslında. O yüzden bi zararı yok. Ben çok araştırmıştım. Benim doktorum hiç yapalım falan demedi ben de o ara unuttum. Sonra haftası geçti yaptıramadım. Açlık tokluk şekerinizi kontrol edin ve onlar normal bile çıksa gün içinde tükettiğiniz şeker miktarına dikkat edin.Özellikle de ambalajlı ürünlerde ve içeceklerde bolca şeker olduğunu unutmayın. Ve değerleriniz normal bile çıksa gebelikte risk faktörü yüksek oluyor, gizli şeker falan çıkıyor bu yüzden hep düzenli ve dikkatli beslenin. 😊