2cocukluana Peki bebişin gelisimi nasıl bende çok abartmıyorum şeker tuz karbonhidrat bende 16 dayım almadım hiç. Ama bir şey soracağım 26 dasiniz hiç almadınız ya e bebeğin kilosu suyu vs onlar nasıl hesaplanıyor yani o kısmı ben anlamıyorum e bebek agirlastikca tartıda bizde artı görürüz ya o nasıl oluyor o kısmı bir türlü oturtamadim 🤣🤣