Bugün doğum yapalı 4.günüm. Şükürler olsun ki miniğime kavuştum. Bu duygu tarif edilemez Rabbim isteyen bekleyen herkese sağlıcakla kucağına aldırsın inşallah 🙏 Spinal mi genel mi çevredekilerin söylentileriyle çok kararsız kalmıştım doktoruma güvenerek spinal anestezi oldum. Gayet güzeldi fakat sonrası için sütüm gelmedi sarılıktan dolayı hastanede kaldık fototerapi alındı zor olsada bunların hepsi geçici süreç Allah’ın izniyle 🙏 şuan kuzumun kokusunu içime doya doya çekiyorum .Kesinlikle bu süreçte olabildiğince kimseye kulak vermeyin tek diyeceğim şey bu sormak istediğiniz bişey varsa cevaplarım. Benim buraya doğumum sağlıkla olsun mutlaka yazıcam diye sözüm vardı kendime bundan sonrası önceki çocuğum ile ilgili biraz hassas olabilir okumak istemeyen okumasın lütfen. Ben anne karnında çocuğunu kaybetmiş olan insanlara ümit olmak istediğim için yazacağım. Önceki hamileliğim kalp durması sonrası kürtaj ile sonuçlandı malesef. Sonra genetik test yaptırdım ve doğuma kadar her gün oksapar iğne kullandım. Her zaman iyiyi düşünmeye çalışıp pozitif olmaya çalışsamda bişey olur mu endişesi her zman içimde olsa da her zman bişey olacaksa önüne geçilmeyeceğinin farkında olarak kendimi rahatlatmaya çalıştım. Rabbim neyi nasıl takdir ederse o şekilde oluyor. Benim durumumu yaşayan anneler olabildiğince pozitif olun. Herkes için duam sağlıkla miniklerinize kavuşun 🙏 Rabbim kimseyi evlat ile sınamasın🙏🙏