Bende düşün düşün sonunda yaptırmama kararı aldım benimde bidahaki kontrolüm 2liye denk geliyor doktor söylerse ben yaptırmak istemiyorum ama yine de çok gerekli mi diye sorarım, sadece detaylı ultrasona girmek istiyorum onuda istemiyorum yaradan ne verirse başımızın üstüne ama doğumdan hemen sonra müdahale edilebilecek şeyler çıkarsa o an müdahale ediyorlarmış kafama yattı o yüzden