Eslem_1 ben sezaryenden çok korkuyordum, ve günüm geldiği için doktorum suni deneyelim olmazsa sezaryenle alıcam mecbur demişti, hiç kendi sancım olmamasına rağmen, epiduralsiz doğum yaptım bebeğin kafası çıktığı an acı sancı hiç birşey kalmıyor, artık son anlarım da 7 cm açılma varken ebeler hep alttan kontrol ediyordu ve sancıyı çok rahatlatıyordu. Kendinizi kasmayın hiç birşey olmuyor sonuçta ilişkiye giriyoruz muayene de aynı nerdeyse, inşallah kendi sancınızla gidersiniz doğuma çok daha kolay olur 😊