Kızlar allah annemi başımdan eksik etmesin ama çok darlıyor beni,herşeyime doğumla ilgili bebeğimle ilgili karışıyor yorumyapıyor:( belki ben yanlış anlıyorum ama bazen torunu değilde kendi çocuğuymuş gibi davranıyor:(( tartışıyoruz sürekli:( sanki çocuğumu kayınvaldem annemler yüzünden doya doya başbaşa kalıp sevemicekmişim onlardan fırsat kalmıcakmış gibi hissediyorum:(((