Narinbiranne 26+4 ten yazıyorum . Hala bebişimizin ismini bulamadık. Beğendiğiniz erkek isimler neler🤗
Begumergun Narinbiranne bizde o kadar isim sonunda eymen egeye karar verdik erkek ismi yok ya valla çok sıkıntı bulmak 😂😂
Mtzkuzum Narinbiranne 31in içindeyiz çocuk doğacak bazen alttan tekme atıyor eşime diyorum çıkmak için kapıyı zorluyor isimsiz bebek olacak galiba 😄
Pelinakcn Narinbiranne biz Yaman koyacağız kısmetse. Onun dışında Mete, Yağız, Yiğit, Mert isimleri bence çok hoş.
Rehile Narinbiranne İlk oğlumUN İSMİ ALİHAN 💙 ŞU AN 31 HAFTALIK HAMİLEYİM İKİNCİ oğluma Onunda İsmi ALP olacak İnşallah