Bebekannesii1 Merhaba hanımlar 2 ay doldu doğum yapalı 3. Ayıma gireceğim ama benim 10 kilo fazlam var emziriyorum kilo vermek için ne yapmam gerekiyor en azında bir beş kilo versem yeterli
iremss Bebekannesii1 kontrollü yeme yemen lazım paketli ürün kullanmamalı şeker karbonhidrat minimum olmalı
iremss Bebekannesii1 bu aslında bizim uydurmamız günlük alman gereken kaloriyi 3 ana 3 ara öğün olarak düzenli kontrollü alırsan bu dedklern olmuyo biz genelde emzirirken ya da bebe bakarken fırsatsızlıktan yemek yemeyip ağzımıza bişi atıp geçtiğimz için kontrolü kaybediyorz nasılsa emziriyorum diyip salıyoruz
Bebekannesii1 @iremss kızzz gözüm kararıyo valla başım dönüyor bazende tatlı bişey arıyorum hemen benim acilen diyetisyene gitmem lazım 🫠🙈🙈🫣
iremss Bebekannesii1 imkan varsa git çünkü hakkaten enerjisek olarak sizi karşılck liste veriyolar hatta böyle tatlı direncinz zayfsa bazı günler onları serbest planlıyolar