20+5 2.gebeliğim öyle bir geçiyor ki kızlar zaman bebeğiniz doğduktan sonra hiç hamile olmamışsın gibi geliyor insana. İlk başlarda çok bulantılarım kilo kaybım ve koku hassasiyetim olduğundan 4 ay yatmıştım ona rağmen özlemiştim hamileliği. Her dönemin bir güzelliği var 🌸🙏