Asil_hatun 3 gündür kasik ağrısı sık idrar ve iştahsızlık var normalmi hicbisey yemediğim halde karnım ful dolu gibi rahatsızım hicbisey yiyemiyorum
Kaahvelii Asil_hatun 15 haftalıgım yemeği çok kaçırırsam oluyo karnım geriliyo şişiyor rahatsızlık veriyor İdrar işi biraz azalmaya başladı bugünlerde Bugun sarımsak soydum rendeleyin kokusu hala elimde defalarca yıkadım nasıl çıkacak bu koku 😮💨
Guler92 Asil_hatun bende de var. hatda men 7kilo zayifladim. Doktorum normal dedi. Et,yagli,tatli ve yumurta yiyemiyorum. 16haftamdayim
Beklenenim11 Ben yarın 16 haftalık olucam aynı sekildeyim karnıma agrı giriyor bazen dönerken rahatsız oluyorum
Beklenenim11 Kaahvelii ben bu agrıdan sabah kahvaltısıyla duruyorum hala demekki benimki yemekle alakalı bişey degil
Kaahvelii Beklenenim11 yok canım yemekten bu kadar olmaz belki böbrek eya safrayla alakalı bir şeydir çok mu agrıyo
Beklenenim11 Kaahvelii hayir dayanilmiycak degil Yatakta donerken rahatsiz ediyo bagirsaklarimda hareketlilik var onuda hissediyorum ama agri gelince cok rahatsiz oluyorum resmen karnimda hava doliymus hissi var
mercimekmi bugün 16 haftalık olduk kasık ağrısı bende de var doktorum rahim genişlediği için demişti. özellikle sol tarafıma yattığımda çok rahatsız oluyorum yüz üstü yatmak istiyorum ama karnım birazcık çıkmaya başladığı için yatamıyorum 🥲