Ben birkaç kere karbonatlı gül suyunu karıştırıp sürdüm ama nedense çokmu ovaladım ne tahriş oldu kollarımın altı ☹️ 1 gün boyunca acısını çektim.
Asıl sormak istediğim burada bu konu açılmışken Progestan kullanıyorum hem iğne hem fitil ondan mıdır bilmem benim terlememden ziyade ter kokum felaket oldu kendimin katlanamadığı an oldu sabah uyandığımda. Sanki çemen yersinde kokusu tere geçer düşünün ondan beter bir koku. Sizce progestan yapmış olabilir mi?