Bizim kıskançlık yok ama olmaması için şöyle yapıyorum beraber altını temizliyoruz yardım ettiğini düşündüğü için hoşuna gidiyor. Mesela mamasını yedirmesine izin veriyorum biberonu tutuyor kendince o da hoşuna gidiyor. Uyuturken beşiği sallamasına izin veriyorum. Kucağına kendim tutarak veriyorum ki bağları güçlensin diye. Küçüğü sevdiğim zaman onu da seviyorum ona da iltifatlar ediyorum ki beni dışladılar hissetmesin diye.. En önemlisi ona bağırmıyorum rencide olduğunu hissetmesin diye.. Kardeşine dair bişiler yapmasına izin verin uzaklaştırmayın..