Zehragniken Kızlar 1 2 haftadır ara sıra kasintim oluyor mantar yok 26 haftalik hamileyim ama idrar yolu enfeksiyonu var ilaç kullanıyorum acaba o yüzden olabilir mi? Bilgisi olan var mı nasil geçiririm kaşıntıyı
Peelinn Zehragniken doktora mı görünseniz çünkü kremsiz ilaçsız akıntı geçmez , doğal bi yöntem de bilmiyorum ama bol bol su için kadın bu tür sorunlarda idrarla atmak cok önemli
zeynonunannesiiii Zehragniken benim idrar yolu enfeksiyonum vardı sonra yoğun kaşıntı ve yanmaya çevirdi cuma günü yatış yapıldı damardan ve serumla antibiyotik veriyorlar fitilde kullandım dün gece 3 günde iyi geldi ne yanma ne kaşıntı nede akıntı kalmadı çok şükür banada suda eriyen şeyler verdiler işe yaramadı ancak hastaneye yatınca geçti bende başta geçer dedim ama geçmiyor artıyor o dahada zorluyor insanı dikkatli ol lütfen 💚
rias7 Zehragniken Eğer kullandığın ilaç antibiyotikse o yapıyo olabilir vajina florasını bozuyo ama ilaç bitince düzelir
Zehragniken Peelinn 1 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim ama ileri derece değil yeni olmuş. Onun için doktorum sari Bi antibiyotik verdi onu kullanıyorum. İlaç sarı diye akinti sarı gelmeye başladı , idrarım da aynı şekilde. Zaten o şekilde oluyormuş ama ilaçtan sonra akıntıyla kasintim başladı. Gunluk 3 listeye yakın su içmeye çalışıyorum iç çamaşırını sık sık değişiyorum ama neden oluyor anlamıyorum
Sedagulmez58 Zehragniken enfeksiyondan sonra mantar oluşuyo diye duymuştum ama ne kadar doğru bilemem canım
Zehragniken Sedagulmez58 Hadi ya sali günü randevum var doktoruma Bi sorayım o zaman. Teşekkür ederim
emiray Büyük bir ihtimal idrar yolu enfeksiyonu mantara çevirmiş olabilir genelde travazol krem veriyorlar kaşıntı için iyi geliyor genital bölgede ağrı kaşıntı idrar yaptığınızda yanma ve peynir kesiği gibi akıntı varmı ?
Sedagulmez58 zeynonunannesiiii benim hamileliğin başından beri akıntı ve kaşıntı var canım.su an 28. Haftadayim hala çekiyorum kurtulamadım. Fitil verdiler krem verdiler ama kısa süreli iyi geldi. En fazla 3-4 gün sonra tekrar başladı. Sana kaşıntı için başka birşey dediler mi peki canım. Benim bu akıntı için kaşıntı için ne yapmam lazım artık bilemiyorum
rias7 Zehragniken Merak etme o zaman ilac bitince o da kendiliğinden gececeiktir bol su içmeye özen göster daha çabuk atar
Mervestark Bence hemen travazol krem al sür, anında kaşıntıyı kesiyor, ben ağdadan sonra kullanıyorum kaşıntı çok oluyor ağdadan sonra hemen rahatlatıyor
zeynonunannesiiii Sedagulmez58 ne zaman doktora gitsem suda eriyen bisey verdiler işe yaramıyor üstelik ilerliyor yatış yaptı damardan antibiyotik verdi fitil verdi ancak öyle yoksa son aylara doğru aşırı ilerler duramazsın doktora sor iyice çaresine bakın