4 cm açıklık olmayana kadar yapmıyolar iğneyi. epidurali aldıktan snra belden asagı hissetmiyorsunuz sancıda gidito haliyle sadece çocıgun geldiğini büyük tuvalet hissiyle anlıyorsunuz o his geldikçede ıkınmayı gerçekleştiriyorsunuz doktor yönlendiriyor zaten agrısz sancısız normal doguruyorsunuz. Bende sonrasında bir yan etkisi olmadı. Merak ettiğnz başka bisi varsa sorabılırsınız