Ozlmalbayrak Geçen hafta gebe olduğumu öğrendim şuan 6+2 amaaaa dün ikinci kese göründü kendileri 4+6 imiş ikisininde çok şükür kalbi pıt pıt atıyor bunlar tek yumurta mı çift mi şimdi veeee cinsiyet inşallah kız ve erkek okur aminnnnnn🤱🤱🤰🤰
Tupbebekile Ozlmalbayrak cift yumurta oluyor masallah saglikla kavus insallahh. Bol bol dinlen ilk zamanlar dusuk riski cok oluyor kanamadan dolayi 18. Haftaya kadar yatmak zorunda kaldim progestan verdilermi sana acaba