Güzel annelerim, kısmetse inşallah Temmuz sonu doğumum var. Kayseri de yaşıyorum. Şuan bile acayip sıcak var. Ben bebeme ne giydiricem 😅 yarın alışverişe çıkıcaz. Annem sadece zıbın ve kısa tulum tarzı al diyo ama uzun hiç mi lazım olmaz ki bilemiyorum 🤷🏼♀️ Bi ihtimal alıcam elbette ama ağırlıklı ne önerirsiniz acaba bize 🌼