mommyinthefuture inşallah canım valla ben her ay burda okuya okuya en ufak ağrımı hamileliğe yoruyordm. Ramazanda bıraktm bunu tabi adetm bitince soğan suyu içmiştm ama kafama da takmadm hiç belirtim yoktu adet tarihim arefe günündeydi ufak bi bel ağrım oldu adet olcam dedm ama bayramın 2. Gününe kadar olmadm hâlâ belirtim yok diye umudum yoktu aman bari umutlanmıym diye test yaptm çıktı. Belirtileri 5.6. haftada yaşamaya başladm ben göğsümde halen ağrı yok sadece çok nadir uçları sızlıyor bazen sütyen falan sıkınca o kdar 🤗