aylinpalaa bu bulantinin geçme süresi herkeste farklı oluyor . Ben ilk gebeligimde doguma girinceye kadar kustum , ilacı icmedigimde hemen kusuyordum . Şimdiki gebeligimde de 9 haftadayim bulantılarım en üst seviyede ve prilam sayesinde rahat edebiliyorum . Yapacak birşey yok devam ettiği sürece kullanacağız , gebeler için ve zararsız bir ilaç sonuçta 😌