33mersin kızlar 10+4 hamileyim hapsurdugumda karnında bıçak batması gibi ağrılar oluyor ve korkuyorum aynısını yaşayan var mı???
deletedmom6295 33mersin o haftalarda normal ani kalkışta öksürükte hapşırıkta yatakta soldan sağa dönerken keskin ve ani bir acı. nefes kesecek kadar kuvvetli. bu çok normal ilerleyen haftalarda o geçiyor başka şekil alıyor endişelenmeyin ☺️
Mervecicekalp 33mersin aslında normal bir durum bu. Biz anneler sanırm vücudumuzu daha Çok dinliyoruz hamileyken :) sen gene de çok ciğerden ciğerden hapşurma azıcık tut kendini 😂
Anneyimmm 33mersin bende oyleydim korkma bunlar cok normal canim 26.haftayim bazen yine oluyor hapsirinca 😊
Azrazerin Evet oluyor korkulacak bişi yok merak etme buna engel olamazsın hapşırığını tutmaya kalkma bu tehlikeli ☺️
Gulsahhy İlk haftalarda oluyor korkma, hapşıracağın zaman ayağa kalkıp cenin pozisyonunda olursan ağrı olmuyor bilgin olsun.
Elcnerdgn Sen korkma düşünme böyle seyler içini rahat ferah tutmaya çalış ilk haftalarda böyle korkular oluyor birsey olacak korkusu ama kendini hiç kasma derim ☺️
Kardii 11+2 yim hapşururken eninde sonunda batma oluyor daha demin hapşurdum bebeğim göbek deliğim altında tam orası kasıldı hapşurunca ama tutarsakta çok tehlikeli bişey olmaz canım korkma