Slm kızlar, ben 36+3 haftalığım ve ilişkiden sonra 2-3 saat geçmeyen bir Bel ağrısı var ilk defa sürdü bu kadar affedersiniz tuvalete gittim ve hafif kahverengi bi leke gördüm peçetenin üstünde acaba Nişanmıdır ve bel ağrım niye geçmiyor kaç saattır uzandım da geçmedi