eminedgn58 canım ben innovita diye bir marka almıştım İnstagramda bir gebenin günlüğü sayfasında da satılıyordu sanırım. Adet bittikten sonra başlıyorsun erken yumurtlama ihtimaline karşı. 2 saat önceden sıvı alımını kesiyorsun. İki koyu çift çizgi olunca yumurtlama. Yumurtlamadan sonra çizgi silinince çatlama oluyor. Yumurtlama olana kadar ben 2 günde bir değerlendirmiştim. Yumurtlamam 2 gün olmuştu o zamanda 2 gün yumurtlama 2 gün sonrası değerlendirmiştik hamile kaldım. O şekilde tavsiye ederim çok memnun kalmıştım. ☺️