HandeKefelikk Merhaba arkadaşlar, şuan sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum. ne olur kolay Doğum yapabilmem için dua edin Allah hepimizin yardımcısı olsun
Gulcandogansadi HandeKefelikk canım allah yardımcın olsun ağrınların nasıl nerene vuruyo şuan benim belim kopucak sanki bende sıklaşmasını bekliyorum
Mesezh Allah yar vE yardımcın olsun bagırarak kendını yorma yanı doktorun desıgı gıbı enerjını yanlıs harcama ıkın hastanede sancın geldıkce ^^
Hlyasmail HandeKefelikk allahım kolay kurtarsın bu arada kaç haftalıksınız bende bekliyorum gelmek bilmiyor
umranozby HandeKefelikk amin canım bir avazda inşallah hastaneye bir gitmişsin 8 cm açıklık desinler inşallah 🙏🤗