ipek9 Merhaba temmuzda doğum yapacak olan anneler acaba kıyafetleri yıkadınız mı ütülediniz mi ben daha hiç bişey yapmadım da merak ediyoruumm
Siracinannesi ipek9 yıkadım ütüledim bı cantasini hazırlamadim onu da ayarlarım en kısa zamanda iyi ki de ütümü yapmışım bizim burasi aşırı sıcak oldu şimdi hiç cekilmezdi 😂
Kalkgidek01 Bende yapmadım daha üstümde bir agırlık var ki sıcaklar da Bi yandan bu hafta insallah niyetliyim
ipek9 Kalkgidek01 bende öyle bir yandan erken diyorum ama yavaş yavaş da ağırlaşıyorum sıcaklar da çok etkiliyor
ipek9 Mercimeginannesi15 bizde geçen hafta tamamladık herşeyii eminim vardır yine eksikler çıkacakk 😂 bir an önce başla
Busra2835 Çantasını hazırlayacak kadarını yıkadım haftaya annem memleketten de aldıklarını gönderince hepsini bir yıkarım diye düşünüyorum
4858 Ben yaptım odasını kıyafetlerini hep hazırladım hastane çantasını falan hazırlamadım ama daha ona erken birde yeni aldığım kıyafetleri oldu onlarıda yıkayıp ütülemem lazım bir şekilde bitmiyor yani hazırlıklar🤭
[silindi] ipek9 kızlarımız kendi gelsin yapsın ne bu hemen herşeyini yıkıyoruz ütüleme falan şimartmamak lazım daha gelmeden şimdiden 🤣
hasan__esra Bende 32 haftalık hamileyim henüz hiç birseyimiz hazir degil üzerimde ağırlık var benimde
Burcu1988 ipek9 bende daha başlamadım odasının gelmesini bekliyorum herşeyi yıkayıp yerleştirebilmek için çantasını da o zaman yapacağım mecburen 😅
Efnan Kıyafetleri hazır valize koydum bebek arabası aldık beşik de ektim verecek bir şeyi kalmadı 😅 33. Haftaya girdik