Esraag Kızlar hiç bi sıkıntı yoktu ama 3 ay 2 haftalık hamileyim ve leke geldi kahverengimsi telaşlandım sizce neden ?
[silindi] Esraag çok artmadığı ve kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı olmuyor ama iyi izleyin doktorunuza da haber verin
Mavisperi Esraag 13. Haftada benimde oldu akıntıya beraber kan gelmişti acile gittik hemen kanama alanı yok ve regli şeklinde aktif olmadığı için sorun olmaz dedi bu haftalarda beklenen şeyler yerleşme kanaması dedi ama siz Bi görünün ultrastonla bakılır…en azından içiniz rahat eder
Deletedmom_31 Benim de 11. Hafta gibi lekelenme başladı 4-5 haft devam etti. Progestan kullandım, kanama alanı varmış. Doktorunuza ilk fırsatta ulaşın bence
Esraag Mavisperi Mavisperi teşekkür ederim biraz rahatladım , bu hafta doktor kontrolüm var mutlaka gideceğim.