39+5 haftalık hamileyim 1 aydır falan düzenli göğüs ucu kremi kullanıyorum sabah akşam, gümüş kapakta kullandığım oldu. Bugün kantaron yağı da sürdüm. Hiç bir şekilde bir temas yok hiç bir şeyle göğüs ucum yara oldu 2 gündür acısını yaşıyorum nasıl bir acı ama iğneler batıyor 2 gündür hava aldırıyorum üstüme bir şey giymiyorum. Daha bir şey yokken neden yara olmuş olabilir?