Kaysi şehrinizdeki hastaneye göre değişir benim bulunduğum şehirde devlet hastanesi tek kişilik odalarda kalınıyor içinde duşu da mevcut gebe rahat ederse direk odada bile doğum yapabiliyor, ama yanınıza doğum gerçekleşmeden kimse alınmıyor sonrasında 1 kadın refakatçi alınıyor. Ama yardımcı olduklarını ara ara eşi yanınıza alabileceklerini de belirtiyorlar