Deletedmom623737 Sdnz07 ne kadar yediklerimize dikkat etsekte gazlanıyorlar. süt ürünlerini tüketmiyorum süt alerjisi çıktı tükettiğim şeyler sabit belli ama yine gazlı 3 aylık olacak. gaz damlası kullanın her emzirme sonrası üstten ve alttan gazını almadan yatırmayın onun haricinde nohut mercimek kuru fasulye tarzı şeyler tüketme bol yeşillik bulgur pilavı tavuk kuru incir fındık tarzı beslene bilirsin süt ürünleri de çok tüketmeyin bu arada çok gaz yapıyor
Fatma0090 Sdnz07 googldn arastır kuzum salatalık, bezelye, nohut, fasulye, kırmızı mercimek, suan aklıma gelenler bunlar kuzum internetten de arastıra bilirsin