Damla1995 ay ne kadar boş konuşmuşsun sana gülerek yazı tarzmışım türkçeyi düzgün kullan diye , olayı bu kadar kompleks yapıp buralarda konuşana kadar bana cevap yazsaydın ama toyluğuna veriyorum, eleştirme hakkına nerden sahip derken kendin eleştiriyorsun, her şeyi ben bilmiyorum tabi de mesleğim eğitimim yeteri düzeyde rahat olabilirsin. Gereksiz polemik çıkartmışsın burda, dert anlattığın arkadaşta olgun olgun cevap vermiş ne güzel .