Denizahsen Merhaba kızlar, 8 haftalık hamileyim hiçbir belirtim yok normal mi bu önümüzde ki haftaya randevum var daha kalp atışlarını da dinlemedik sadece bir kez hastaneye gittim oda ilk hamile olduğumu öğrendiğimde o zaman sadece keseyi görebildik
_akalin3 Denizahsen ben 20. Haftaya kadar hiç bişey anlamadım 😂 ne agrı sızı bulantı baş dönmesi vs vs asla hiç biri olmadı 20. Haftada harektınden anladım iki bebegımde de
makin Denizahsen 10 Haftalığım hiç bir belirtim yok benimde bazen kötü kokularda sadece midem bulanıyor bazen halsizlik onun harici çok iyi geçiyor kötü düşünmeyelim sağlıkla kucağımza alalım inşallah 🥰
A_r_m_i07 Denizahsen bende çok merak ettim bu sorunun cevabını günlerdir 🤭🤭 folik asit kullanmaya başladıktan sonra göz kararmalarim vardı kesildi acaba folik asitten dolayimi dedim🤔
tarcinnnn Denizahsen 27. Haftaya kadar hiç belirti yaşamadım sadece karnım büyüdü ve bebek hareketleri vardı. İlk zamanlar da fazla uyuyordum sadece. 27. Haftadan sonra ben bir yamul 😂😂 tansiyonlar, mide yanmaları, sırt ağrıları 😂 bakalım 33teyiz az kaldı 😅
Denizahsen _akalin3 2 hafta öncesine kadar göğüslerimde hassasiyet vardı Oda kayboldu 😂 o yüzden korkmaya başladım bir de daha kalp atışlarını da duymaya gitmedik
Denizahsen _akalin3 bende göğüslerde ki hassasiyette kaybolunca korkmaya başladım bir de randevuyu geç tarihe verilince iyice stres yaptım. Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 🌸
Nisanur18 Bende 8 haftalık hamileyim ve hiç bir belirtim yok üstelik düşük tehlikem var. Ama bebek kalp atışları duyduk. İlk gebeliğimde hiç belirti yoktu bunda aynı sadece iştahsızlık var bende çünkü stresli bir dönem yaşıyorum.
Denizahsen Nisanur18 biz daha kalp atışlarını duymaya gidemedik, inşallah sıkıntısız bir şekilde atlatırsınız 🤲🏻
Denizahsen makin valla yorumları okuyunca içim ferahladı çünkü birkaç gündür iyice stres oldum kötü şeyler geçti hep aklımdan. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🌸
durumom2022 15 haftalığız hiç bir belirti olmadan geldik bu zamana. Çok korktum bende hep ama sıkıntı olmadı çok şükür inşallah da hiç olmadan kucağımıza alırız. Şanslı annelerdeniz belki 😊
Denizahsen A_r_m_i07 ben folikasit kullanmıyorum sadece 2 defa aldım sonra bıraktım. Ama yine de hiçbir belirti yok :)
Leylaucr Denizahsen folicasiti sakın bırakma düzenli olarak kullan bebeğin beyin gelişimi için çok gerekli
Raze Benimde mide bulantım vardı ama hiç istifra etmedim 2 gündür halsizlik dışında mide bilanti yok denecek kadar azaldı insan endişe ediyor gerçekten dün kalp sesini duyduk çok şükür
Denizahsen A_r_m_i07 ayın 7 sine 1 hafta daha bekleyeceğim tam 9 haftalık olarak kalp atışını dinleyeceğiz inşallah 🤲🏻
Raze A_r_m_i07 bende senin gibi düşündüm inşallah ters giden bişey yoktur dua etmekten başka cagre yok çok zor dönemler