Yalnızca eşinizin çocuğu değil ben de hamileyim ve eşimin çok istediği erkek ismi var alrparslan ama ben çok beğenmediğim için başka bi isim istedim.Evet başta biraz üzüldü ama çocuğumuzun hayatı boyunca bir ismi olucak ve ortak bi karar alınması en iyisi. Eşinizin biraz daha anlayışlı olup tek taraflı bakmaması gerek kesinlikle. Umarım orta yolu bulursunuz.