Aysglctn bunu konu için halamla tartıştık yakın zamanda. Geçende kontrolde doktorum bebek normal doğum pozisyonunu almış dedi bende tüp bebek sezaryan olur diyorlar hocam dedim. Bizim milletin her konuda bir fikri var ne alakası var saçma sapan fikir öneri bilgi vermeyi severler aldırma dedi.