Benim 27. Haftada sıklığı artmaya başlamıştı. dediğiniz gibi yataktan çıkmadan bacağımı esnetirken pat diye kramp girerdi bacağıma. Geceleri de bi iki defa çok şiddetli üst bacağıma kadar vuruyordu gerçekten dayanılmaz acı veriyordu. Magnezyum yazdı doktor, günde bi tane de soda içmeye gayret ediyorum. Şuan hafifledi şükür. Bi de kramp girince ayak tabanını yatağa bastırmak acıyı azaltıyordu(yataktan çıkmadan dizimi kendime çekip ayağımı yatağa paralel şekilde yatağa bastırıyordum) siz de bi deneyin isterseniz tekrar olursa işe yarar belki