vaveylaaa19 ben de çok kuruntuluyum gebelikten önce de öyleydim şimdi daha beter oldu. Aslında içimizi ferah tutsak bebeğimize de yansıyacak. Bi gün kanamam oldu zindan ettim o günden beri kendime. Fetal dna koşa koşa yaptırdım başka testler olsa onları da yaptırıcam. Çok değişik duygular valla hepimize kolay gelsin