ozlemabdullah bende 11+6 da 2li tarama için gittiğimde doktor kız bebeğe benziyor dedi bacak arasında herhangi bişey yok ama kesin değil daha çok küçük dedi 2 hafta sonra devlet hastanesine gittim ordaki doktor ise Erkek gibi duruyor dedi . Bi oğlum var kız olsun istiyorum tabi önce hayırlısı 🙏