Arkadaslar ben 23 haftalık hamileyim dün sabahtan beri bebegimin hareketlerini hisetmemisim bu sabah hastaneye gittim cihazla kalp atışlarını dinledi ve normal dedi yarın detaylı ultrasyona girecem genede cok korkuyorum daha once 4 tane kaybim oldu 17-15- -20-13 haftalik larda buda oyle olur diye