Busragrl52 Kızlar merhaba. Bebişi 27 28 haftada aşağı inen var mı benimki aşağı pozisyonu aldı kaç haftadır orada yer de değiştirmiyo kanala girmemiş ama pozisyon olarak normal doğum pozisyonundaymış. Sizde de böyle olup erken doğum yapan var mı ? Varsa kaçıncı haftada yaptınız biz şuan 33+3 üz.
Eslemim34 Busragrl52 34+5 benm de baş aşağı bazen haraket edince iğne batması gibi ağrıyor giriyor vajinama sizin de öyle oluyor mu kanala mı girmeye çalışıyor acaba
Bccsn Busragrl52 çoğu bebek 20li haftalarda baş aşağı dönüyor zaten bu erken doğum belirtisi değil tek başıma
Sinemfidan Busragrl52 suan bnm 34+2 iki gundur hastanedeyim serumlar vs bi kac saate doktor alttan kamerayla bakicak rahimde kisalma varsa yatış olucak
Busragrl52 Eslemim34 muhtemelen öyledir bende aynı acıyı yaşıyorum şuan eğilirken kalkarken otururken vs.
Masalsmommm Benim 33 haftada kanala girmişti erken doğum riski kanala girdiğinde oluyormuş, ilaç vs derken 36 biticek henüz gelen giden yok canım merak etme hemen doğurmuyosun🥰
Tugcaduman Benim bebeğim 20. Haftalardan itibaren kanala girdi baskı yapıyor şuan 29. Haftadayım önce progestan kullandım iki haftadır da haftada bir iğne yaptırıyorum dinleniyorum bol bol. Çalışan bi kadınım işten geldiğim gibi yatıyorum. Ama yola girince vajinadaki kemiklerde öyle ağrı oluyor ki anlıyorsunuz
Sedabezirkan Busragrl52 benim de 26 da kanala girdi dr sürekli yatış verdi, 3 hafta yattım ve sonra çıktı kanaldan ama hâlâ çok asagidaymis dikkat et dedi 32 yim ben de, tüm hazirliklari yaptım, hayırlısıyla doğsunlar inşallah
Cinarveannesi Busragrl52 23+2 doktorum normal doğum için baş pozisyonu almış dedi alakası yok erken doğumla 20 li haftalarda alabiliyormuş bende erken değilmi hocam diyince hayır erken değil dedi
Sedabezirkan Cinarveannesi sanırım bebeğin kafasının aşağıya dönmesiyle , bebeğin aşağıda olmasi aynı şey değil, ultrasonda dr bebgi resmen kasiklarinizda bakiyor asagida olunca, ve alttan da bakıyor rahimi inceltmis mi diye
Tugcaduman Sedabezirkan benim de hep kasıklarımda bakıyor ve bebeğin yüzünü göremiyoruz net aşağıda olduğundan ama alttan bakmadı hep ultrasonla bakıyor açılman yok diyor
Busragrl52 Tugcaduman olsun dinlenme fırsatı işte ne güzel ☺️ Allah sağlıklı şekildekucapına almayı nasip etsin