Bizde 20/5 de gittik ama küçük hanım sırtını döndüğü ve uyuduğu için çekim yapılamadı. Çikolata yedim 2 kere, şekerli kahve içtim (ki senelerdir şekerli kahve içmem), dondurma yedim, su içtim bol bol. Sonuç; hanımefendi kımıldamadı. 1,5 saatte 3 kere denedik. No no no
Dr esprisine yüz görümlüğü istiyo sanırım diye takıldı bize. En son inatçı bu inatçı dedi. 3 gün sonra daha erken bi saatte çağırdılar. Gösterene kadar git/gel olucuk sanırım 🥰🥰