Merhabalar 🥰 Kizlar sata gore 6+5 hamileyim. Ultrasona gore 5+2 Doktorum lazere gide bilirsin dedi. Sordum ki özel bölgenide mi evet dedi hiç bir sikinti yok dedi. Ama burdaki kizlarin lazere gitmediyini görüyorum. Sizlerin kendi tercihi mi lazere gitmemek yoksa doktorunuz mu izin vermedi? Ben jilet kullanmam. Agdaya gitmisdim bir ara ama hic bir sey lazer gibi etki etmez biliyorsunuzdur. Eger gidersem sorun olur mu?doktor olmaz dedi gerçi ama burdaki kizlarin çogu gitmiyor o yüzden soruyorum