Tgb_123 Kızlar 8 haftalık gebeyim ama asla enerjim yok bi bulaşık bile yıkayamıyorum kusmam çok fazla yok ama öğürmem oluyo benim gibi olan ve çözümü olan var mı lütfen yardım edin
aytangurvanova Tgb_123 halamin kizi oypeydi cok fazla kusuyordu yatakdan cikiyordu doktora goturmuslerdi serumla ilacla anca toparlandi
moonth Tgb_123 Enerjisizlik ilk haftalarda oluyo böyle sonra zamanla geçiyo. Bulantı için de ilaçlar var canım eczaneden isteyebilirsin
Msfidash Tgb_123 bende de oyle, kreker yiyorum. Doktor kala bilirsen yani cok zor olmuyuncaya kadar ilacsiz kecin dedi, halsizlik de var
Tgb_123 Msfidash bende çok hap içme taraftarı değilim daha önce de bi kürtajım var bebeğim karnımda ölmüştü onun korkusu da oluyo iyice içim tükeniyo artık sürekli ağlamak istiyorum.
Sumeyyunuvar1 Benimde sürekli uyku hali var sabah acıkınca mı oluyor bilmiyorum midem bulanıyor gibi hissediyorum
Tgb_123 Msfidash o kadar halsizim ki inanın çıkamıyorum anca geceleri arabayla biraz tur atıyoruz birazda olsa iyi geliyo
Seymadige Tgb_123 ilk 3 ay öyleydim hic bi çaresi yok malesef istirahat edip dinlenmekten baska fakat bulantiniz artmadan hemen gidin ilaç yazdirin sonra hiç evden cikmaya haliniz olmaz