makin EbruEminZehra hayırlısı olsun aynı yer olmadığı için farklı çıkmış olabilir inşallah müjdeli haberi alırsınız yarın ❤️🙏🏻
MorTutkunu EbruEminZehra canim benimde ilk hafta verdiğim beta iki kati çıktı doktorum ikinci hafta tekrar istedi ve yükselme azdı. Olabiliyor böyle şeyler kendini strese sokma . Doktora gittiğimde kalp atışını bile duydum sanada nasip olur inşallah 🤲🏼🌼
Burcu0707 EbruEminZehra 3 gun olmasina ragmen deger hic yukselmemis say insallah kimyasal degildir cunku oyle gibi gozukuyor degerin 3 gunde en az 5.500 ustu olmaliydi
Burcu0707 EbruEminZehra yada ins son verdigin yerdeki kan degeri calismasi hatali olmus olsun😍dilerim sagliklidir
EbruEminZehra Elfs dun gittim kese olusmus ama bebek henuz gorunmuyor kesenin yaninda kanama gordu progestan verdi. Dusuk tehlikem varmis ilk 3 ay dikkat etmem gerekiyor. Haftaya sali kan tahlillerimi yaptirip tekrar gidecegim bakalim…